• FOR OVERSEA
  • \11,000 以上お買い上げで送料無料

BORDEAUX

MENU
A.F ARTEFACT
エーエフ アートエファクト

FINELY DESIGNED CONTEMPORARY GARMENTS OF A SUBJECTIVE REALITY. FABRIC SELECTION FOCUSES ON RELAXED AND COMFORTABLE FITS.
THE FORMS COMPLIMENT THE WEARER, BRINGING OUT THEIR INDIVIDUALITY AND STRIVE TO CREATE A HARMONY OF LONG AND SLIM.

「デザイン性と主観的現実によるリアルクローズ」をコンセプトに、リラックス感があり心地よさが感じられる素材使いで、着る人の個性を引き出せるようなフォルムや、リーン&ロングなバランスを追及。

<デザイナー来歴>

Designer_Yoshiki Takatsuka

After graduating from Osaka Bunka Fashion College he began working for an apparel manufacturer where he experienced design, patterns and fabrication. In 2009 he established his own brand A.F HOMME that's based within the apparel manufacturing market. From A/W2016 the brand was renamed to A.F ARTEFACT where made a new start and will debut at Paris fashion week.

DESIGNER 高塚佳樹 Yoshiki Takatsuka
大阪文化服装学院を卒業後、アパレルメーカーにてデザイン・パターン・縫製などを経験
2009AW アパレルメーカーに基づき、A.F HOMMEとしてブランドを設立
2016AW A.F ARTEFACTにブランド名を改め、Parisに展示会を移し新たにスタート
FINELY DESIGNED CONTEMPORARY GARMENTS OF A SUBJECTIVE REALITY. FABRIC SELECTION FOCUSES ON RELAXED AND COMFORTABLE FITS.
「デザイン性と主観的現実によるリアルクローズ」をコンセプトに、リラックス感があり心地よさが感じられる素材使いで、着る人の個性を引き出せるようなフォルムや、リーン&ロングなバランスを追及。

<デザイナー来歴>

Designer_Yoshiki Takatsuka

After graduating from Osaka Bunka Fashion College he began working for an apparel manufacturer where he experienced design, patterns and fabrication. In 2009 he established his own brand A.F HOMME that's based within the apparel manufacturing market. From A/W2016 the brand was renamed to A.F ARTEFACT where made a new start and will debut at Paris fashion week.

DESIGNER 高塚佳樹 Yoshiki Takatsuka
大阪文化服装学院を卒業後、アパレルメーカーにてデザイン・パターン・縫製などを経験
2009AW アパレルメーカーに基づき、A.F HOMMEとしてブランドを設立
2016AW A.F ARTEFACTにブランド名を改め、Parisに展示会を移し新たにスタート